گروه اجتماعی: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از راه‌اندازی سامانه گویا و مشاوره تلفنی در سازمان وظیفه عمومی خبر داد.

سردار ‌زاده کمند در حاشیه پاسخگویی به شهروندان در دفتر نظارت همگانی در جمع خبرنگاران گفت: از نیمه دوم ماه جاری مشاوره تلفنی در سازمان وظیفه عمومی راه اندازی می‌شود.

سردار‌زاده کمند در ادامه افزود: این مرکز مشاوره تلفنی بعدازظهرها از ساعت 5-3 با شماره تلفن 9-73941735 با 12 خط به‌صورت مشاوره در خدمت مشمولان و متقاضیان می‌باشد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی با اشاره به معافیت چاقی و لاغری گفت: صرفاً کسانی که به‌دلیل بیماری غدد مترشحه داخلی، دچار چاقی و لاغری بوده و این بیماری توسط متخصصان مرتبط به صورت مستدل و مستند احراز و در پرونده افراد ثبت شده باشد، از انجام خدمت معاف خواهند شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی با اشاره به ثبت نام اینترنتی مشمولان گفت:جعل اسناد وظیفه عمومی در کشور قابل انکار نیست اما این اسناد جعلی قابل شناسایی هستند و در این رابطه شهروندان فریب افراد جاعل را که با قول و وعید کارت معافیت را همراه با استعلام در قبال دریافت وجه تحویل‌شان می‌دهند، نخورند چراکه با هماهنگی که با اداره گذرنامه و دیگر ادارات انجام شده شناسایی این گونه معافیت‌ها به آسانی صورت می‌گیرد.

کد خبر 40680

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز